Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

πρέπει να δίνω λογαριασμό;

καποιος στο facebook
Μήπως αυτά που διαβάσαμε μικροί είναι και αυτά που θέλουμε να ζήσουμε; 
Μήπως αυτό που μας άγγιξε μικρούς σαν πρότυπο ομορφιάς είναι αυτό που θα μας ελκύει μια ζωή;
Μήπως δηλαδή την ζωή μας και τις επιλογές μας τις καθορίζουν τα πρώτα ακούσματα οι πρώτες εικόνες οι πρώτες γεύσεις; 
Μήπως αυτά τα πρότυπα που πήραμε μικροί αυτά μιμούμαστε συνειδητά ή ασυνείδητα; 
Τι τυχεροί είμαστε όλοι που μικροί διαβάζαμε στον ελεύθερο χρόνο μας; Κόμη Μοντεχρίστο. Μπαλζάκ χμ λιγο, και πολύ πολύ Καραγάτση; Να ψάχνεις μια ζωή για τη Βούλα και να ζεις στον Περαιά σαν τον Γιούγκερμαν; Περίεργη η ζωή ε; Στάδια; Αλλαγές. Και όλα αυτά χάρις στην αντίληψη της ουσίας του έρωτα. Ετσι μπορείς να ζήσεις πολλές ζωές μέσα σε μια. Δεν ξέρω τι σημαίνει το πλήρης ημερών δεν το κατάλαβα ποτέ. Ούτε θεωρώ ζωή την ευθεία γραμμή. Απλά αν κατάλαβα κάτι μες την ζωή μπορείς να ζήσεις πολλές ζωές. Πολλούς ρόλους Πολλές αλλαγές. Ε αυτό ναι. Για αυτο με αρέσουν οι ανατρεπτικοί τύποι. τα ανατρεπτικά βιογραφικα. Δηλαδή το να ξέρω στα 25 μου πως θα είμαι στα 50 μου δεν το λες ζωή. Εγώ το λεω θάνατο. Περιπέτεια η ζωή. Ταξίδι και είναι ωραίες οι ανατροπές και οι αλλαγές. αλλως τι νόημα θάχε. εμ έτσι εξηγείται η απέχθεια που έχω στον μικροαστισμό και στα δόγματα. 
Όχι οι επιλογές δικές μου και οι επιπτώσεις δικές μου. Και κάτι που δεν κατάλαβα ποτέ; γιατί πρέπει να δίνω λογαριασμό;